fa شرکت های دانش بنیان ۳۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد کرده اند معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: با فعالیت بیش از چهار هزار و ۶۰۰ شرکت دانش بنیان زمینه اشتغال ۳۰۰ هزار نفر در کشور فراهم شده است. 10/15/2019 2:50:58 PM 10/15/2019 2:50:08 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان:

شرکت های دانش بنیان ۳۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد کرده اند

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: با فعالیت بیش از چهار هزار و ۶۰۰ شرکت دانش بنیان زمینه اشتغال ۳۰۰ هزار نفر در کشور فراهم شده است.
سه‌شنبه 23 مهر 1398 ساعت 14:50
شرکت های دانش بنیان ۳۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد کرده اند
به گزارش مهر، سورنا ستاری در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: مهمترین رسالت شرکت های دانش بنیان در این شرایط تولید اقلام تحریمی است که خوشبختانه اتفاقات خوبی در این زمینه رخ داده که شاید یک سال زمان بخواهد تا به نتیجه برسد.
وی افزود: اما نسل جوانی که دز شرکت های دانش بنیان کار می کنند زمینه ساز اتفاقاتی مهمی در عرصه فناوری هستند.
ستاری بیان کرد: در حوزه های دارویی، تجهیزات پزشکی،  فولاد سازی، خودرو سازی،   غذا و حوزه هایی که صنعت مشکل دارد ورود کرده ایم.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان  بیان کرد: اکثر شرکت هایی که بازدید می کنم از وضعیت خوبی برخوردارند ولی کافی نیست.
ستاری تصریح کرد: اخیرا مصوبه ای گرفتیم تا سقف ۵۰ میلیارد تومان واحدها می توانند ترک تشریفات مناقصه بدهند در نمونه های اول تولیدی تا ما بتوانیم شرکتهارا وارد این حوزه کنیم.
وی در مورد کمک‌ به باراریابی محصولات دانش بنیان هم اظهار داشت: بخشی از بازاریابی در حوزه دولتی است که پیگیری می کنیم و یک بخش مردم است و واردات باید محدود شود تا این تولیدات حمایت شود.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور  با بیان اینکه باید سرمایه گذاری خطر پذیر در کشور توسعه پیدا کند، افزود: در سال گذشته ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان پرداخت شد.
رئیس بنیاد ملی نخبگان یادآور شد: امسال ۲۴ هزار میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان تسهیلات داده می شود.
ستاری گفت: ابن تسهیلات در تامین نیازهای سرمایه در گردش و تولید شرکت های دانش بنیان تاثیر گذار است البته این تسهیلات جدا از اعتباراتی است که از سوی صندوق شکوفایی داده می شود.
وی اظهار کرد: بیش از چهار هزار و ۶۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور فعال شده اند و زمینه اشتغال ۳۰۰ هزار نفر را در کشور فراهم کرده اند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی