fa حمایت از شرکت‌های نوپا و دانش بنیان با جدیت دنبال می‌شود وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جزو برنامه‌های حمایتی وزارت علوم است که هرچقدر می‌توانیم به شرکت‌های نوپا و دانش‌بنیان کمک کنیم. 10/15/2019 2:52:29 PM 10/15/2019 2:52:17 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
غلامی مطرح کرد:

حمایت از شرکت‌های نوپا و دانش بنیان با جدیت دنبال می‌شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جزو برنامه‌های حمایتی وزارت علوم است که هرچقدر می‌توانیم به شرکت‌های نوپا و دانش‌بنیان کمک کنیم.
سه‌شنبه 23 مهر 1398 ساعت 14:52
حمایت از شرکت‌های نوپا و دانش بنیان با جدیت دنبال می‌شود
به گزارش مهر، منصور غلامی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر پیرامون حمایت از شرکت های نوپا در پارک های علم و فناوری اظهار داشت: در لرستان مجوز صندوق پژوهش و فناوری صادر شده و امروز این صندوق افتتاح شد که این امر خودش یکی از زمینه های مهم و ضروری برای حمایت از شرکت ها است.
وی با بیان اینکه انتظار می رود صندوق پژوهش و فناوری لرستان حمایت شود، تصریح کرد: وزارت علوم در کل جزو مجموعه صندوق است و کمک می کند تا صندوق ها رونق یابند
زیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه پارک ها و شرکت ها در کل کشور به نسبت جوان هستند، افزود: حتما جزو برنامه های حمایتی وزارت علوم است که هرچقدر می توانیم به این شرکت ها کمک کنیم.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی