fa کمبود منابع مالی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان وجود ندارد رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری بابیان اینکه تسهیلات حمایتی به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت می‌شود، گفت: کمبود منابع مالی برای حمایت از این شرکت‌ها وجود ندارد. 12/3/2019 3:35:34 PM 12/3/2019 3:35:09 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801163834_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801163834_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری:

کمبود منابع مالی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان وجود ندارد

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری بابیان اینکه تسهیلات حمایتی به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت می‌شود، گفت: کمبود منابع مالی برای حمایت از این شرکت‌ها وجود ندارد.
سه‌شنبه 12 آذر 1398 ساعت 15:35
کمبود منابع مالی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان وجود ندارد
  علی وحدت در گفتگو با مهر، ضمن بیان اینکه در یک سال گذشته باوجود تحریم‌ها حمایت‌های متنوع و گسترده‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح کشور انجام‌شده است، اظهار داشت: هیچ‌گونه کمبودی در حوزه تأمین منابع مالی شرکت‌های دانش‌بنیان وجود ندارد و تمام امکانات در صندوق نوآوری و شکوفایی برای توسعه بستر فعالیت این تشکل‌های دانش‌بنیان به‌کارگیری شده است.
وی بابیان اینکه سال گذشته دو هزار میلیارد تومان به‌صورت مستقیم برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت‌شده است، افزود: بانک‌های اصلی کشور برای پرداخت تسهیلات حمایتی این صندوق اعلام آمادگی کردند و همکاری مطلوبی در این راستا برقرار است.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با اشاره به اینکه بخشی از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی را بانک‌های اصلی کشور می‌پردازند، خاطرنشان کرد: تسهیلات متنوعی ازجمله قرض‌الحسنه نمونه‌سازی، تسهیلات اشتغال‌زایی، تسهیلات توسعه صنعتی در این صندوق دیده‌شده است.
وحدت از پرداخت تسهیلات لیزینگ خدمات دانش‌بنیان خبر داد و گفت: در این بخش، هزینه خرید محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان به‌صورت تسهیلات ۹ درصد با بازپرداخت سه‌ساله ارائه می‌شود که بستر خوبی برای رونق بخشی به فعالیت این شرکت‌ها فراهم می‌کند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی