fa دانشگاه آزاد اسلامی از طرح‌های استارتاپی سربازان حمایت می‌کند رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دوران سربازی را فرصت خوبی برای گردهمایی جوانان دانست و گفت: این دانشگاه از طرح‌های استارتاپی سربازان حمایت می‌کند. 12/9/2019 4:20:34 PM 12/9/2019 4:20:29 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/08/1808193321_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/08/1808193321_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
دکتر طهرانچی:

دانشگاه آزاد اسلامی از طرح‌های استارتاپی سربازان حمایت می‌کند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دوران سربازی را فرصت خوبی برای گردهمایی جوانان دانست و گفت: این دانشگاه از طرح‌های استارتاپی سربازان حمایت می‌کند.
دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت 16:20
دانشگاه آزاد اسلامی از طرح‌های استارتاپی سربازان حمایت می‌کند
محمد مهدی طهرانچی امروز - دوشنبه - در حاشیه مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مذاکراتی با رییس ستاد کل نیروهای مسلح و کارشناس های آنها برای خدمت سربازی پسران انجام شده که در این نشست ها به بحث به کارگیری مهارت ها ورود شد.
وی افزود: دانشگاه آزاد در حال ایجاد یک فضای جدیدی است که بتواند جوانان را در حین خدمت سربازی حمایت کند. امکانات وسیع دانشگاه آزاد در کنار تربیت سربازان ماهر می آید تا در این زمینه حرکت جدیدی ایجاد شود.
سه سرای نوآوری جدید در تهران راه اندازی می شود
رییس دانشگاه آزاد یادآور شد: این دانشگاه با تشکیل صندوق های نوآوری و همچنین سراهای نوآوری شرایط را برای حضور همه دانشجویان فراهم می کند، در حال حاضر سراهای نوآوری در واحد علوم و تحقیقات و اصفهان افتتاح شده است.
طهرانچی تصریح کرد: در منطقه ۲۲ تهران سه سرای نوآوری جدید در حوزه های تخصصی مختلف شروع به کار می کند، دانشگاه نگاه جدید به بسترسازی برای حضور دانشجویان برای بهبود و تحول وضع اقتصادی کشور دارد.
جای دانشجویان دانشگاه آزاد در میان دانشجویان نمونه کشور خالی است
وی همچنین درباره انتخاب دانشجویان نمونه کشوری اظهار داشت: جمعیت دانشجویی دانشگاه آزاد ۳۸ درصد جامعه دانشجویی را تشکیل می دهد اما جای این دانشجویان در انتخاب دانشجوی نمونه کشوری خالی است.
رییس دانشگاه آزاد ابراز امیدواری کرد با تدبیر مسوولان آموزش عالی این جمعیت پرتلاش را در صحن ملی هم داشته باشیم.
طهرانچی افزود: میان دانشجویانی که از امکانات دانشگاه‌های دولتی استفاده می کنند و دانشجویانی که شهریه می پردازند نگاه تبعیض آمیز وجود دارد. در نظام آموزش عالی دولتی ها را برتر و نمونه می دانند، اما دستاوردها را نگاه نمی کنیم ، این نگاه باید کنار برود به دنبال رایزنی هایی هستیم که دانشجویان و استادان نمونه دیده شوند.
دانشگاه آزاد اعتماد به جوانان را افزایش می دهد
وی همچنین درباره انتصاب جوانان در دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: نمایندگان رییس دانشگاه را از میان جوانان زیر ۴۰ سال انتخاب کرده‌ایم، یعنی در کنار رییس دانشگاه نهاد را جوانی را قرار می‌دهیم.
رییس دانشگاه آزاد همچنین گفت: تاکنون ۱۱ انتخاب جدید انجام شده، بقیه را هم در حال انجام است، دانشگاه آزاد قصد دارد که اعتماد خود را به جوانان بالا برد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی