fa 27اسفند؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی رسمی دادگستری زمان ثبت نام در آزمون کارشناسی رسمی دادگستری سال ۹۸ تا روز 27 اسفند تمدید شده و بدلیل شیوع کرونا و مشکلات ایجاد شده در تهیه مدارک مربوطه، فعلا آپلود مدارک الزامی نیست. 3/15/2020 4:44:58 PM 3/15/2020 4:44:55 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

27اسفند؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی رسمی دادگستری

زمان ثبت نام در آزمون کارشناسی رسمی دادگستری سال ۹۸ تا روز 27 اسفند تمدید شده و بدلیل شیوع کرونا و مشکلات ایجاد شده در تهیه مدارک مربوطه، فعلا آپلود مدارک الزامی نیست.
یکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت 16:44
27اسفند؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی رسمی دادگستری
براساس اعلام روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان مرکزی، متقاضیان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری مرکز می توانند تا ساعت ۲۴ روز ۲۷ اسفند ماه ۱۳۹۸ با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور در این آزمون ثبت نام کنند.
در اطلاعیه ای که به همین مناسبت توسط این مرکز منتشر آمده است: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده جهت تهیه مدارک مربوطه و آپلود آن در فرم ثبت نام، حسب هماهنگی انجام شده با سازمان سنجش، آپلود «مدارک تحصیلی و سابقه کار» الزامی نبوده و داوطلبان می‌توانند ضمن اسکن یک فرم تعهد دست نویس مبنی بر ارائه مدارک فوق الذکر در مراحل بعدی، مدارک و مستندات را در زمان اعلام شده ارائه کنند.
بدیهی است در صورت عدم ارائه هر یک از مدارک و مستندات فوق الذکر، پذیرش متقاضیان کان لم یکن تلقی خواهد شد.
کلیه متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس http://23055.ir/porseman و عضویت در تالارگفتمان ، سوالات و موضوعات خود را مطرح کنند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی