fa در وزارت علوم حق التدریس نداریم وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت:دانشگاه‌ها موظف هستند حقوق اساتید را به موقع پرداخت کنند، به خصوص اساتیدی که به صورت دائم با آنها همکاری ندارند. 5/12/2019 3:00:23 PM 5/12/2019 3:00:21 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
غلامی:

در وزارت علوم حق التدریس نداریم

وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت:دانشگاه‌ها موظف هستند حقوق اساتید را به موقع پرداخت کنند، به خصوص اساتیدی که به صورت دائم با آنها همکاری ندارند.
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 15:00
در وزارت علوم حق التدریس نداریم
منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه وزارت علوم هیچ استادی را با نام «حق‌التدریس» به خدمت نگرفته است، گفت: برخی از اساتید در دانشگاه‌ها ۳ تا ۴ ساعت در روز مشغول تدریس هستند، اما چنین افرادی قرارداد حق‌التدریسی ندارند، چرا که ما چنین عنوانی در  را نداریم.
وی تأکید کرد:‌ دانشگاه‌ها موظف هستند حقوق اساتید را به موقع پرداخت کنند، به خصوص اساتیدی که به صورت دائم با آنها همکاری ندارند و باید تمامی حقوق آنها پرداخت شود.
وزیر علوم ادامه داد: عنوان «حق‌التدریسی» در دانشگاه‌ها مانند معلمان حق‌التدریس در وزارت آموزش و پرورش وجود ندارد و قوانینی که برای آنها صدق می‌کند، به اساتید پاره وقت مربوط نمی‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات بودجه‌ای، پرداخت بودجه ۹۷ با کمی مشکل مواجه شد که خوشبختانه در ابتدای سال ۹۸ این مشکل برطرف شد و تمامی اساتید توانستند حقوق خود را دریافت کنند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی